AnaRosaSanfeliu

Opiniones personales publicadas y otros pensamientos

Community manager

Hui em permetran que ja que sempre parle dels missatges que la xarxa ens deixa, me dedique a comentar un tuit sobre els professionals de la comunicació on line.

Ens ho deixava Dolores Vela @doloresvela en un post “errors comuns al contractar un community manager” (http://www.lasocialmedia.es/errores-comunes-al-contratar-un-community-manager/).

Dire per clarificar que això del Community manager  és com el cap de comunicació on line de les empreses. Es a dir, el portaveu en internet.

Ültimament s’ha estés la idea de que qui no està en les xarxes socials, no existix. O que tot és possible vendre-ho per internet.

Tot fals.

Internet ajuda a que te conegue i, per tant, a que te tinguen en conte els consumidors a l’hora de triar. Però vendre per internet, és molt difícil.

Per tant , el primer que una empresa, gran o xicoteta ha de fer, és saber què vol obtindre d’internet.

Això significa contractar a un professional, i no a un cosí (que és el més normal en Espanya). Eixa gran frase de: “tinc un cosí que això m’ho fa gratis”.

Habitualment, el cossí, ni sap com, ni complix, ni se preocupa per saber.

Per tant, el millor serà que contem amb un professional, persones serioses, deixar-los treballar i fer el que saben fer. I per supossat que sapiguen parlar del que és l’empresa, perquè si no, pot donar-se el cas de que una xurreria parle de llonganisses, que no seria el primer cas.

I tu què penses?

3 comentarios el “Community manager

  1. María Tejero
    8 julio, 2012

    Buenos días, gracias por compartir el artículo de Errores al contratar un Community Manager en La Social Media, pero creo que os habéis equivocado con la autora del artículo😉 Un abrazo @mariatejero

    • Ana Rosa Sanfeliu
      13 julio, 2012

      Hola María, encantada con tu comentario…si tu eres la autora, Genial!!! quede aquí patente esta circunstancia, pero en el radiotuit no señala la autoría, sino la persona y el post a través de la cual a mi me llega la información. Siempre lo hago así, comento tuits y nombro al tuitero, pero tienes toda la razón que tendré que incorporar también al autor inicial. De todas maneras, me apunto tu perfil y te busco en Twitter para seguirte y coger directamente tus tuits.
      Un placer

  2. María Tejero
    13 julio, 2012

    Muchas gracias Ana Rosa🙂

Dame tu opinión

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

Información

Esta entrada fue publicada en 15 junio, 2012 por en Comunicar para ser y etiquetada con , , , .

Mis tweets

A %d blogueros les gusta esto: